Så mange har vært på besøk

fredag 2. mars 2012

Et lite jubileum...

På søndag er det 3 måneder sider jeg startet bloggen min. På denne lille stunden har jeg hatt overraskende mange sidetreff, og ikke minst mange hyggelige kommentarer fra andre bloggere. Tusen, tusen takk, dere er fantastiske, og jeg setter veldig stor pris på hver eneste kommentar.

Flere som liker Norsk design?

Har skaffet en flott Give Away for å feire mitt lille jubileum thihi...skal fortelle mer om dette på mandag.

Noen som ser hva det er?

I helgen blir det fjelltur på meg, siste tur i slalombakken denne sesongen....kremt..nå høres det ut som jeg er flink å stå på ski, det er jeg altså IKKE.

Ha en super helg, klem fra Agnete

4 kommentarer:

  1. Takk for hyggelig kommentar under min utfordring på bloggen. Gleder meg til å se bidraget ditt. Ta en titt på premien som jeg presenterte i dag :)

    Så herlig med fjelltur. Kos deg!
    Bildet ser ut som en bordlampe. Har jeg rett? Blir spennende å se på mandag :)

    God helg!

    SvarSlett
  2. Hurra for 3 mnds jubileum :)

    Jeg tror du skal feire med en lampe *blunke*

    Her har vi vært på fotomesse og svermet i Lillestrøm.
    Ønsker deg en fabelaktig søndagskveld.
    klem

    SvarSlett
  3. Nyyyydelig!

    Jeg tar tre lodd :)

    SvarSlett
  4. Nei, jøss, hva gjorde jeg nå?

    He he, den kommentaren skulle selvfølgelig være under konkurransen he he... sorry

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...