Så mange har vært på besøk

tirsdag 13. mars 2012

Husk min flotte Give Away

Gir jo bort denne flotte JJ Bord lampen i samarbeid med Stokkan Lys, så bare å hive seg rundt:) Se her for regler og mer info.



Tenkte å vise frem noen andre varianter i denne serien. Er selv ganske så svak for The Great JJ pendel, så absolutt på min ønskeliste:) 

Bildene i dette innlegget er lånt fra www.stokkanlys.no

I dag har vi hatt besøk av elektriker, så nå er varmekablene til badet på plass. Nå er det støping på gang, hjelpsom og snill nabo er her å hjelper til. Det går fremover, litt og litt....

Ha en flott tirsdagskveld, klem fra Agnete

4 kommentarer:

  1. Hei!

    Takk for koselige kommentarer, så fin blogg og flott hjem du har, gleder meg til å følge deg videre:-)

    Klem T

    SvarSlett
  2. Jeg har meldt meg på og håper på vinnerlykke!

    Fineste onsdagen til deg og dine. Her skinner solen og jeg skal dytte i meg en neve pollenallergipiller å ta med mannen på lunsj... hihi!
    klemklem

    SvarSlett
  3. nifst - jeg får skikkelig sug i magen når jeg ser den flotte JJ lampa!! :)

    og så flott dere har fått det på stua!
    lekker smak, du! :)
    du må visst inn i bloggrullen min, ja!

    fin torsdag til deg.

    beste hilsner fra
    Åpent^hus

    SvarSlett
  4. Åh, stilig!! Den give awayen vil jeg være med på, veldig lyst på en slik til kontorkroken vår :)

    Tusen takk for koselige ord inne hos meg, det setter jeg stor pris på! Nå ligger tapetbøkene utover bordet her!! :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...