Så mange har vært på besøk

mandag 30. april 2012

Så klar for sommer.....

Jeg er klar for sommer, og nå er naustet klart også........
Puter og pledd er funnet frem fra vinterlagring, og en herlig bukett med litt spesielle nelliker har fått plass på bordet.

Nå skal dagene nytes:)







Dagene her er travel med en konfirmasjon på lørdag. Tror det meste er under kontroll nå. Er spent på valgene mine til bordpynten, kan røpe at det blir minimalistisk, maskulint og ungdommelig. Sånn akkurat passe til en ung mann håper jeg.

Så er jeg tilbake med bloggingen, nytt kamera er i hus. Takk og pris for en god forsikring. Oppgraderte til Nikon D90 når uhellet først var ute. Så er jeg påmeldt fotokurs, nybegynner altså.....det betyr at dette kun kan bli bedre? Gleder meg:)

Nyt kvelden, klem fra Agnete

6 kommentarer:

  1. Alt ser kjempefin! Lykke til på lørdag ♥

    Vicky

    SvarSlett
  2. Oi, så spennende med både konfirmasjon og fotokurs!!
    Naustet gav virkelig en sommer følelse, deilig :)

    Tvi, tvi..

    Klem Fru Thronsen

    SvarSlett
  3. Knallfint, tenker dere skal få mange fine stunder der i sommer og i dag!

    Spent på hva kurs du har meldt deg på og slitan med nytt kamerea!

    Klem T

    SvarSlett
  4. Så lekkert og så heldige dere er som har et slikt sted å sette dere ut i på sene sommerkvelder! Lykke til på fotokurs og komfirmasjonsfest, spennende begge deler:)

    SvarSlett
  5. Så fiiiint!!! -dåkker e kjempeheldig som har et sånt fint naust,- æ e en smule misunnelig!!! Ha en kjempefin dag!!

    SvarSlett
  6. Ser så utrolig koselig og innbydende ut!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...