Så mange har vært på besøk

søndag 22. januar 2012

Wood dille...naturligvis:)

Hiver meg på NIB` dille, Wood you?....... Jeg kan ikke være foruten enkelte natur "ting". Favoritten min er drivved, og annet slitt treverk. Gjenstander som har historie, og spesiellt som kommer fra der jeg bor. I naustet er stilen litt "shabby sea med touch av natur".....hehe....gleder meg til å vise alt frem til våren. I en skål av betong har jeg litt drivved og et skikkelig gammelt øsekar....herlige, duse farger:)





3 kommentarer:

  1. Nydelige bilder!
    Likte veldig godt bloggen din :)

    Håper du har ein fin fredag!
    Klem helene

    SvarSlett
  2. Tøffe bilder! Syns den fargen på treet er den aller fineste;)

    SvarSlett
  3. Så fiiine bilder! Nydelig samansetning og flott blog du har.

    Her kjem eg innom igjen!

    Ha ein fin kveld!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...