Så mange har vært på besøk

søndag 24. juni 2012

Hurra for meg....

Sankthans er bursdagen min, kjekk dag å fylle år....og dette året var det jo på en lørdag så da ble det fest!
Dagen ble feiret med mange gode venner og naboer. Kombinasjonen reker, vin og partytelt var vellykket:)


Pyntet enkelt, mange stearinlys, myggnetting fra Ikea i taket og blomster fra hagen. De små brusflaskene fant vi nedgravd bak huset for et par år siden, kjekt at de kommer til nytte.



Noen av stearinlysene fikk selskap av småstein fra stranden og noen små blomster.


Og gavene....jepp, jeg har blitt den lykkelige eier av en ny smashing veske, min kjære vet hva jeg liker:)

Nyt søndagen, her er det "hode under armen"

Klem fra Agnete


10 kommentarer:

  1. Gratulerer med dagen som var i går! Ser smashing ut:-) Klem

    SvarSlett
  2. Gratulerer så mye med gårdagen! En fantastisk dag å ha bursdag på! Og for noen herlige rammer rundt feiringen! Alt ser helt fantastisk ut! og reker da... Me like! :-)

    SvarSlett
  3. Gratulerer med overstått bursdag! Så gøy når man kan feire litt ekstra på selve dagen :-)
    Flott med enkel pynt, og så kjekt med partytelt!

    :-)

    SvarSlett
  4. Gratulerer med overstått dag!! :-) Flott tillaget!!
    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  5. Gratulerer så masse med dagen!!
    Og så lekkert pyntet:)
    Tipper det ble en veldig flott dag ja:)

    Og nå fikk jeg skikkelig lyst på reker ♥

    SvarSlett
  6. Hurra for deg :)
    Ett vakkert bursdagsbord, nydelige detalher!

    Fin mandag og ukesstart til deg, kjære!
    Jeg er egentlig stuptrøtt etter en knallhard start på uken, det er ikke bare bare å være ny på jobb, men det er gøy. Ekstra stas er det å komme hjem til en bukett med roser fra mannen *smelt*

    klemklem

    SvarSlett
  7. Hipp hipp hurra for dagen din og deg!! Så fint du hadde gjort det :-)

    SvarSlett
  8. Hei!

    Gratulerer med vel overstått, Agnete!
    Det ser ut som en flott fest! Nydelig alt sammen! :)

    Klem

    SvarSlett
  9. Hei søte deg :)
    Gratulerer så mye med overstått!
    Håper du har det bra :)
    Ser ut som en fin bursdag.
    Klem Anette

    SvarSlett
  10. Gratulerer med overstått!
    Så fint du dekket bordet. Enkelt och väldigt somrigt.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...