Så mange har vært på besøk

mandag 2. januar 2012

Vi sees til neste jul...........

En eller annen dag denne uken må julepynten bort tenker jeg. Er alltid litt vemodig, blir jo så tomt i huset. Denne gangen blir det ekstra tomt i andre etasje, har ikke skaffet så mange ting til de nye hyllene enda.....må nok finne på noe lurt. Blomster kanskje? I morgen skal jeg iallefall på Allkopi å hente en plakat de har rammet inn for meg, har ikke noe på veggene enda så det blir kjekt. Skal legge ut et bilde av ferdig resultat.


For mange år siden fikk jeg et lite mini juletre som vertinnegave av min tante, en sylinderformet Sypress, formet med ståltråd og pyntet med glitter og einebær. Hver jul siden har jeg laget slike trær selv, litt forskjellig for hvert år, noen ganger med rødt og gull, og i år ble det hvitt og sølv. Nå skal pyntet fjernes, og buskene skal ut igjen i hagen, kanskje noen overlever til neste jul:)





Og så er det resten av julepynten da........har vært på Ikea og kjøpt noen smarte kasser i gjennomsiktig plast som tar godt vare på pynten til neste år:)



Granbar fra hagen, kongler, og en herlig mosedott med med glitter som jeg fikk med på kjøpet av lysestakene og blyfatet.

Litt av min nye julepynt

Juletre i papir fra Inside

Et lite glimt av "mugtail" som er så fine med lys i:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...